Skal du som glassmesterbedrift bli funnet – og valgt – av dagens forbrukere, må du være godt synlig på nett. Ergo, du må drive digital markedsføring, det vil si at du markedsfører dine glassmestertjenester via nettsiden, sosiale medier og betalt annonsering.
God synlighet i markedet gir økt konkurransekraft, i form av
Digital markedsføring er både kostbart og ressurskrevende å få til alene, især hvis du satser på å gjøre det riktig. Du trenger hjelp – og det får du i mange tilfeller når du er med i en kjede.
Kjedekontoret tar seg nemlig av felles markedsføring på vegne av alle sine medlemsbedrifter.
Slik får du den aller beste hjelp med å oppnå bedre synlighet på nett, og du slipper å bruke masse tid og penger på egne markedstiltak. Isteden kan du fokusere på å utføre godt fagarbeid.
Les også: Slik får du tid til å markedsføre bedriften din
Glassmesterkjedens gode synlighet på digitale plattformer gjør at også din bedrift får god synlighet, og dermed flere jobber. På den måten får du hjelp og trygghet til å bygge din virksomhet videre.