Om oss

Om Glassfagkjeden

Glassfagkjeden slik den fremstår i dag ble grunnlagt 2001 og består av selvstendige medlemsbedrifter som til en hver tid kan skal råde sine kunder til valg av rett glass på rett plass. Glassfagkjeden har medlemmer fra Kristiansand i Sør til Kirkenes i Nord og er derfor landsdekkende med sine 37 medlemmer, alle med samme ønske :  tilfredsstille forbrukerens etterspørsel og økende interesse for glass. Målet er å opplyse forbrukermarkedet fordelene det er ved å velge funksjonsglass som: 

energiglass, lyddempende glass, solbeskyttende, selvrensende og sikkerhetsglass , samt glass til interiørbruk, samtidig vektlegge hvor viktig det er å benytte seg av dyktige og seriøse håndtverkere ved utførelse av arbeidet.

 

Les mer: Hva er Glassfagkjeden?

 

 

 

 

 

 

800_800_image_280_6707726_b5c3abba9c2298d094570346cd24542c-2Anne-Charlotte Braastad

Leder / Markedskoordinator

E-postadresse: anne-charlotte.braastad@no.nsg.com

Mobil: (+47) 90 03 44 97

Siste fra bloggen


Interiørglass og speil på badet

Interiørglass og speil på badet

Badet er ikke det rommet vi pusser opp så ofte. Dette rommet krever solid håndverk, og er gjerne det mest kostbare rommet man finner i folks hjem. Når du først skal pusse opp badet, ønsker du dermed å finne en tidløs stil som også byr på en “wow”-faktor, samtidig skal du helst skal utnytte romfølelsen på best mulig måte. Noe av dette kan interiørglass og speil på badet bidra til.


Hus eller hytte nær havet? Disse glassløsningene bør du velge

Hus eller hytte nær havet? Disse glassløsningene bør du velge

Dersom du har hus eller hytte ved havet, er glass en flott og enkel måte å få mest mulig ut av de særegne omgivelsene på. I denne artikkelen gir vi deg noen forslag til glassløsninger som er spesielt godt egnet for lokasjoner i nærheten av hav og sjø.


FAQ (del 2): Disse spørsmålene får glassmesteren

FAQ (del 2): Disse spørsmålene får glassmesteren

Gjennom snart 20 år i denne bransjen og med tett kontakt med glassmestere over hele landet, er det noen spørsmål som går igjen fra kunder. I denne andre artikkelen om de mest stilte spørsmålene svarer vi på fire nye spørsmål, og peker deg videre til andre artikler som utdyper temaet.